Badanie źródeł środków na grę

3 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 10.16.2025

Jeśli wysłaliśmy Ci e-maila z prośbą o dodanie dokumentów, które potwierdzą źródło Twoich środków, ten artykuł jest dla Ciebie.

Dlaczego prosicie mnie o dokumenty?

Regularnie sprawdzamy aktywność naszych graczy. Jeśli Twoja aktywność jest wysoka, np. grasz za duże pieniądze lub robisz częste wpłaty, możemy poprosić Cię o dodanie dodatkowych dokumentów. 

Wymaga tego od nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz Generalny Inspektor Informacji Finansowej.

Jakie dokumenty mogę przesłać, by potwierdzić źródło pochodzenia środków na grę?

Dodaj taki dokument, który:

  • potwierdza wysokość i źródło pochodzenia Twoich środków na grę oraz
  • zawiera Twoje dane i datę wystawienia dokumentu.

Może to być na przykład:

  • potwierdzenia przelewów wynagrodzenia od pracodawcy z ostatnich kilku miesięcy,
  • odcinki z wypłaty,
  • umowa o pracę,
  • rozliczenie roczne, czyli formularz PIT za poprzedni rok wraz z elektronicznym potwierdzeniem dostarczenia (UPO),
  • potwierdzenie wypłaty dywidend,
  • potwierdzenie zbycia nieruchomości (kopia umowy podpisanej notarialnie) lub ruchomości,
  • zaświadczenie zakupu i sprzedaży inwestycji,
  • dokument poświadczający nabycie spadku lub darowizny,
  • potwierdzenie otrzymania wygranych od innych operatorów hazardowych (w postaci wpływów na rachunek bankowy lub kopii zaświadczenia o wygranej),
  • wyciąg z konta bankowego lub oszczędnościowego za przynajmniej trzy miesiące z widocznymi wpływami na rachunek.

Jeśli zdecydujesz się dodać wyciąg z konta, na dokumencie musi znajdować się również Twój numer bankowy i nazwa banku, w którym masz konto. 

Pamiętaj, że przedstawione w dokumentach środki muszą odpowiadać skali Twojej aktywności na koncie online.

Jeśli będziemy potrzebować jakichś dodatkowych dokumentów poinformujemy Cię o tym mailem.

Prowadzę działalność gospodarczą. Jakie dokumenty mogę dodać?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą możesz dodać na przykład:

  • ewidencję przychodów,
  • księgę przychodów i rozchodów,
  • PIT za poprzedni rok wraz z elektronicznym potwierdzeniem dostarczenia.

Jeśli rozliczasz się ryczałtem, podaj także zakres kosztów swojej działalności:

  • niskie, praktycznie zerowe,
  • do 15% przychodów,
  • 15-25% przychodów,
  • 25-35% przychodów,
  • 35-50% przychodów,
  • powyżej 50% przychodów. 

Informację tę wyślij mailem na kontakt@sts.pl

Jeśli będziemy potrzebować jakichś dodatkowych dokumentów poinformujemy Cię o tym mailem.

Czy grożą mi jakieś problemy, jeśli nie dodam dokumentów?

Do czasu otrzymania dokumentów zablokowaliśmy możliwość zlecania wypłat z konta online.

Jeśli nie dodasz dokumentów na czas, możemy być zmuszeni zablokować kolejne funkcjonalności konta, a w ostateczności – nawet je zablokować. 

Czy moje dokumenty są z Wami bezpieczne? 

Tak, Twoje dokumenty są z nami bezpieczne. Korzystamy z rozwiązań, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. 

Jednym z takich rozwiązań jest ceryfikat SSL, dzięki któremu Twoje połączenie ze stroną jest szyfrowane, a dodane dokumenty – poufne. Certyfikat możesz poznać po kłódce w pasku adresu strony.

Więcej o naszych zasadach bezpieczeństwa przeczytasz w Polityce prywatności.

Jak mogę udokumentować wsparcie finansowe ze strony rodziny lub znajomych?

Jeśli otrzymujesz wsparcie od najbliższych, dodaj umowę darowizny między Wami lub wyciąg bankowy, na którym widoczne są wpływy od rodziny.

Co się stanie, gdy dodam dokumenty?

Gdy dodasz dokumenty, potrzebujemy do kilku dni, aby je sprawdzić. 

W większości przypadków weryfikacja kończy się pozytywnie, a Ty możesz grać dalej.

Jeśli przesłane dokumenty nie spełniają wymagań określonych w przepisach możemy być zmuszeni zablokować konto zgodnie z obowiązującym prawem.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?