Nie, nie ma takiej możliwości. W STS można posiadać tylko jedno konto online, zaś próba założenia kolejnego zostanie zablokowana.
Posiadałem kiedyś konto online w STS, ale je zamknąłem. Co zrobić?
Instrukcja odblokowania konta online znajduje się TUTAJ.
Podczas rejestracji widzę komunikat, że mój PESEL jest już w systemie. Co zrobić?
Prosimy o kontakt z naszą Pomocą Online na całodobowym czacie (niebieska chmurka w prawym dolnym rogu strony STS.pl). W czasie rozmowy konsultant zweryfikuje tożsamość i w przypadku prawidłowego przebiegu tej procedury, pomoże w odzyskaniu dostępu do konta online STS.
Dawno nie logowałem się na STS. Nie pamiętam danych do logowania. Co zrobić?
Prosimy o kontakt z naszą Pomocą Online na całodobowym czacie (niebieska chmurka w prawym dolnym rogu strony STS.pl). W czasie rozmowy konsultant zweryfikuje tożsamość i w przypadku prawidłowego przebiegu tej procedury, pomoże w odzyskaniu dostępu do konta online STS.