Jeśli wysłaliśmy Ci e-maila z prośbą o dodatkową weryfikację lub dokumenty, ten artykuł jest dla Ciebie. |
Potwierdzenie tożsamości w lokalu stacjonarnym.
-
Sprawdź mapę lokali i wybierz jeden z nich. - Mapa lokali
-
Napisz do nas na czacie Pomocy online lub mailowo (kontakt@sts.pl) i daj znać, który lokal wybierasz. Potrzebujemy ok. 30 minut, żeby poinformować lokal, zanim tam się pojawisz.
-
Przygotuj numer rachunku bankowego i weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty, kartę pobytu lub paszport).
Jak przebiega wizyta?
-
Udaj się do wybranego lokalu.
-
Na miejscu pracownik poprosi Cię o dokument tożsamości i wypełnienie formularza. Należy podać w nim takie dane jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail przypisany do konta itp.
Co dalej?
Pracownik lokalu wyśle Twój formularz do naszej siedziby.. Jego sprawdzenie zajmie nam ok.7 dni roboczych. Po tym czasie możesz skontaktować się z nami na czacie z Pomocą online 24/7, aby dowiedzieć się, czy Twoje konto jest już aktywne.
Dlaczego prosicie mnie o zdjęcie selfie z dokumentem?
Zdarza się, że prosimy naszych klientów o dodatkowe potwierdzenie tożsamości, żeby upewnić się, że dostęp do konta ma właściwa osoba.
Dzięki temu chronimy Twoje dane i dbamy o bezpieczeństwo Twojego konta. To także wymóg prawa – jako legalny bukmacher musimy działać zgodnie z przepisami. Cały proces jest w pełni bezpieczny i zgodny z zasadami ochrony danych.
Jak przygotować się do zdjęcia?
- Przygotuj swój dokument oraz smartfon/ aparat, którym zrobisz zdjęcie.
- Weź dokument w dłoń i ustaw obok twarzy.
Jak zrobić zdjęcie?
-
Zadbaj o dobre oświetlenie oraz kadr. Ręka, w której trzymasz dokument i dane dokumentu muszą być widoczne.
-
Zrób zdjęcie tylną kamerą w podobny sposób, jak na grafice.
- Dodaj je na swoim koncie w zakładce Ustawienia -> Dane osobowe -> Dokumenty.
- Czasami możemy poprosić, żeby na zdjęciu była karteczka z napisem STS i dzisiejszą datą.
Poprosiliśmy Cię o weryfikacje rachunku bankowego?
Chcemy się upewnić, że rachunek, na który wpłacasz, należy do Ciebie. Sprawdź, jak to zrobić.
Dlaczego prosicie mnie o dokumenty?
Regularnie sprawdzamy aktywność naszych graczy. Jeśli Twoja aktywność jest wysoka, np. grasz za duże pieniądze lub robisz częste wpłaty, możemy poprosić Cię o dodanie dodatkowych dokumentów.
Wymaga tego od nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz Generalny Inspektor Informacji Finansowej.
Jakie dokumenty mogę przesłać, by potwierdzić źródło pochodzenia środków na grę?
Dodaj taki dokument, który:
- potwierdza wysokość i źródło pochodzenia Twoich środków na grę oraz
- zawiera Twoje dane i datę wystawienia dokumentu.
Może to być na przykład:
- rozliczenie roczne, czyli formularz PIT za poprzedni rok wraz z elektronicznym potwierdzeniem dostarczenia,
- odcinki z wypłaty,
- umowa o pracę,
- potwierdzenia przelewów wynagrodzenia od pracodawcy z ostatnich kilku miesięcy,
- potwierdzenie wypłaty dywidend,
- potwierdzenie zbycia nieruchomości (kopia umowy podpisanej notarialnie) lub ruchomości,
- zaświadczenie zakupu i sprzedaży inwestycji,
- dokument poświadczający nabycie spadku lub darowizny,
- potwierdzenie otrzymania wygranych od innych operatorów hazardowych (w postaci wpływów na rachunek bankowy lub kopii zaświadczenia o wygranej),
- wyciąg z konta bankowego lub oszczędnościowego za przynajmniej trzy miesiące z widocznymi wpływami na rachunek.
Jeśli zdecydujesz się dodać wyciąg z konta, na dokumencie musi znajdować się również Twój numer bankowy i nazwa banku, w którym masz konto.
Jeśli będziemy potrzebować jakichś dodatkowych dokumentów poinformujemy Cię o tym mailem.
Czy grożą mi jakieś problemy, jeśli nie dodam dokumentów?
Zablokowaliśmy tymczasowo możliwość wykonywania wypłat z Twojego konta online. Kiedy pozytywnie zakończysz badanie odblokujemy wypłaty i konto ponownie będzie w pełni aktywne.
Jeśli jednak nie dodasz dokumentów na czas, będziemy musieli tymczasowo ograniczyć inne funkcje Twojego konta (np. wpłaty), a w ostateczności – nawet zablokować konto.
Na jakiej podstawie zablokowaliście wypłaty z konta?
Możliwość zlecania wypłat zablokowaliśmy tymczasowo, do momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji. Zrobiliśmy to na podstawie punktu 2.9.1 e) naszego Regulaminu:
"2.9.1 Bukmacher ma prawo wstrzymać się z wypłatą środków pieniężnych i/lub zablokować Konto STS klienta w przypadku:
(...) e) konieczności dokonania dodatkowej weryfikacji posiadanych przez Bukmachera danych na temat klienta, wynikającej z przepisów ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu."
Pełną treść Regulaminu znajdziesz na naszej stronie, w zakładce Regulaminy.
Czy moje dokumenty są z Wami bezpieczne?
Tak, Twoje dokumenty są z nami bezpieczne. Korzystamy z rozwiązań, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa.
Jednym z takich rozwiązań jest ceryfikat SSL, dzięki któremu Twoje połączenie ze stroną jest szyfrowane, a dodane dokumenty – poufne. Certyfikat możesz poznać po kłódce w pasku adresu strony.
Więcej o naszych zasadach bezpieczeństwa przeczytasz w Polityce prywatności.
Jak mogę udokumentować wsparcie finansowe ze strony rodziny lub znajomych?
Jeśli otrzymujesz wsparcie od najbliższych, dodaj umowę darowizny między Wami lub wyciąg bankowy, na którym widoczne są wpływy od rodziny.
Co się stanie, gdy dodam dokumenty?
Gdy dodasz dokumenty, potrzebujemy do kilku dni, aby je sprawdzić.
W większości przypadków weryfikacja kończy się pozytywnie, a Ty możesz grać dalej.
Jeśli przesłane dokumenty nie spełniają wymagań określonych w przepisach konto może zostać zablokowane zgodnie z obowiązującym prawem.