Chcę odblokować konto, gdzie mam się zgłosić?
Żebyśmy mogli sprawdzić, czy jest możliwość odblokowania Twojego konta gracza, skontaktuj się z nami:
- mailowo na adres kontakt@sts.pl,
- lub na całodobowym czacie Pomocy Online (niebieska chmurka w prawym dolnym rogu strony STS.pl).
Co powinna zawierać prośba o odblokowanie konta?
Kontaktując się z nami, czy to drogą mailową, czy na czacie, podaj proszę następujące dane:
- pierwszą i trzy ostatnie cyfry Twojego numeru PESEL;
- oraz adres e-mail, będący loginem do konta online.
Gdy zweryfikujemy podane przez Ciebie dane, przekażemy Ci informacje o możliwości odblokowania Twojego konta.
Kiedy nie będziesz mógł odblokować konta?
Nie będziemy mogli odblokować Twojego konta gracza, gdy:
- zamroziłeś swoje konto na 24h;
- jeśli zawiesisz swoje konto, nie będziesz mógł grać i wpłacać przez 24 godziny. Po jego zakończeniu konto odblokuje się samo. - samowykluczyłeś się z gry na 3 miesiące.
- jeśli wykluczysz swoje konto, nie będziesz mógł grać i wpłacać przez 3 miesiące. Po jego zakończeniu konto odblokuje się samo.
Samowykluczenie czy zamrożenie trwają zawsze określony czas. Nie możemy zmienić ani skrócić tego czasu.