Jak odblokować konto?

1 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 07.23.2024
Chcę odblokować konto, gdzie mam się zgłosić?

Żebyśmy mogli sprawdzić, czy jest możliwość odblokowania Twojego konta gracza, skontaktuj się z nami:

  • mailowo na adres kontakt@sts.pl, 
  • lub na całodobowym czacie Pomocy Online (niebieska chmurka w prawym dolnym rogu strony STS.pl). 

Co powinna zawierać prośba o odblokowanie konta?

Kontaktując się z nami, czy to drogą mailową, czy na czacie, podaj proszę następujące dane:

  • pierwszą i trzy ostatnie cyfry Twojego numeru PESEL; 
  • oraz adres e-mail, będący loginem do konta online.

Gdy zweryfikujemy podane przez Ciebie dane, przekażemy Ci informacje o możliwości odblokowania Twojego konta. 

Kiedy nie będziesz mógł odblokować konta?

Nie będziemy mogli odblokować Twojego konta gracza, gdy:

  • zamroziłeś swoje konto na 24h;
    - jeśli zawiesisz swoje konto, nie będziesz mógł grać i wpłacać przez 24 godziny. Po jego zakończeniu konto odblokuje się samo. 
  • samowykluczyłeś się z gry na 3 miesiące.
    - jeśli wykluczysz swoje konto, nie będziesz mógł grać i wpłacać przez 3 miesiące. Po jego zakończeniu konto odblokuje się samo. 

Samowykluczenie czy zamrożenie trwają zawsze określony czas. Nie możemy zmienić ani skrócić tego czasu.



Czy ten artykuł był pomocny?