Jak zamknąć konto?

1 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 06.26.2024

Żeby zamknąć konto, napisz do nas na czacie, klikając w ikonę chmurki na naszej stronie  lub wyślij e-mail na kontakt@sts.pl. Taką wiadomość musisz wysłać z adresu, którym logujesz się na konto. 

W wiadomości podaj:

  • pierwszą oraz trzy ostatnie cyfry Twojego numeru PESEL,
  • ewentualnie powód zamknięcia konta. 

Nie możemy trwale usunąć Twoich danych z naszej bazy danych. Wynika to  z ustawy o grach hazardowych.

Dane będziemy przechowywać przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym je zarchiwizowaliśmy. Po upływie tego czasu usuniemy dane z naszej bazy. 

Możesz też zawiesić swoje konto na 24 godziny lub wykluczyć się z gry na 3 miesiące. Zrobisz to w zakładce Ustawienia → Limity. 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, kliknij odpowiednio:

Samowykluczenie - kliknij tutaj.
Zawieszenie konta na 24h -kliknij tutaj.

Czy ten artykuł był pomocny?