Żeby zamknąć konto, napisz do nas na czacie, klikając w ikonę chmurki na naszej stronie lub wyślij e-mail na kontakt@sts.pl. Taką wiadomość musisz wysłać z adresu, którym logujesz się na konto.
W wiadomości podaj:
- pierwszą oraz trzy ostatnie cyfry Twojego numeru PESEL,
- ewentualnie powód zamknięcia konta.
Nie możemy trwale usunąć Twoich danych z naszej bazy danych. Wynika to z ustawy o grach hazardowych.
Dane będziemy przechowywać przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym je zarchiwizowaliśmy. Po upływie tego czasu usuniemy dane z naszej bazy.
Możesz też zawiesić swoje konto na 24 godziny lub wykluczyć się z gry na 3 miesiące. Zrobisz to w zakładce Ustawienia → Limity.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, kliknij odpowiednio:
Samowykluczenie - kliknij tutaj.
Zawieszenie konta na 24h -kliknij tutaj.