Koszykówka - to dynamiczna gra zespołowa, której celem jest zdobywanie punktów poprzez wrzucenie piłki do kosza przeciwnika.
GDZIE ZNALEŹĆ TĘ DYSCYPLINĘ ORAZ POSZCZEGÓLNE ZAKŁADY?
Na naszej stronie sts.pl znajdziesz dyscypliny sportowe na pionowym pasku po lewej stronie (1). Możesz wybrać interesujące Cię spotkanie po rozwinięciu zakładki (2). Po wybraniu dyscypliny, oraz określonej ligi/pucharu/zawodów możesz przeszukać pełną ofertę lub wybrać filtrowanie po zakładzie, który Cię interesuje, rozwijąjąc listę (czerwona strzałka). Ukaże Ci się lista wszystkich aktualnie dostępnych zakładów związanych z tym sportem (3). Możesz także wyszukać spotkanie wpisując nazwę drużyny/zawodnika za pomocą lupy na górnym pasku (4).
- Po zalogowaniu, na pasku szybkiego dostępu na dole strony, wejdź w zakładkę "Sporty":
- Wybierz interesujący Cię sport (w tym przypadku będzie to Koszykówka):
- Wybierz interesujące Cię zawody w tej dziedzinie sportu:
- Wyświetlą Ci się aktualne zakłady w dyscyplinie Koszykówka, możesz skorzystać także z opcji filtrowania po zakładzie:
ZAKŁADY NA MECZ KOSZYKÓWKI
ZAKŁADY PRZEDMECZOWE
MECZ
Typujesz, zwycięzcę spotkania w regulaminowym czasie spotkania (bez dogrywki)
ZWYCIĘZCA
Typujesz zwycięzcę spotkania w całym spotkaniu wraz z dogrywką.
AWANS
Typujesz, która drużyna awansuje do dalszej fazy pucharu/turnieju.
HANDICAP (Z DOGRYWKĄ)
W tym zakładzie do ostatecznego wyniku spotkania pierwszej drużynie dodajesz lub odejmujesz określoną ilość punktów (wartość ta jest określana osobno dla każdego spotkania, jest to liczba widoczna w nawiasie)
Przykładowo:
- "1(+3,5)" - do końcowego wyniku 1. drużynie dodajesz 3,5 pkt, po dodaniu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 1) musi mieć więcej punktów
od 2. drużyny. - "2(-3,5)" - od końcowego wyniku 1. drużynie odejmujesz 3,5 pkt. Po odjęciu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 2) musi mieć więcej punktów
od 1. drużyny
LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, łączą liczbę punktów, które mogą zdobyć obie drużyny w ciągu całego spotkania, z uwzględnieniem ewentualnej dogrywki.
1. DRUŻYNA - LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, ile punktów w spotkaniu (wraz z ewentualną dogrywką) zdobędzie
1. drużyna.
- "-92,5" - 1. drużyna zdobędzie maksymalnie 92 pkt.
- "+92,5" - 1. drużyna dobędzie minimum 93 pkt.
2. DRUŻYNA - LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, ile punktów w spotkaniu (wraz z ewentualną dogrywką) zdobędzie
2. drużyna.
- "-92,5" - 2. drużyna zdobędzie maksymalnie 92 pkt.
- "+92,5" - 2. drużyna dobędzie minimum 93 pkt.
1. KWARTA - ZAKŁAD BEZ REMISU
Typujesz, która z drużyn wygra 1. kwartę. W przypadku remisu, zakład będzie rozliczony jako zwrot po kursie 1.0.
1. POŁOWA - ZAKŁAD BEZ REMISU
Typujesz, która drużyna wygra 1. połowę spotkania. Na 1. połowę w meczu koszykówki składa się 1 i 2 kwarta. W przypadku remisu po zakończeniu 2. kwarty, zakład będzie rozliczony jako zwrot, po kursie 1.0.
1. POŁOWA - HANDICAP
W tym zakładzie do ostatecznego wyniku 1. połowy spotkania, pierwszej drużynie dodajesz lub odejmujesz określoną ilość punktów (wartość ta jest określana osobno dla każdego spotkania, jest to liczba widoczna w nawiasie).
Przykładowo:
- "1(+0,5)" - do wyniku 1. połowy 1. drużynie dodajesz 0,5 pkt, po dodaniu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 1) musi mieć więcej punktów
od 2. drużyny. - "2(-0,5)" - od wyniku 1. połowy 1. drużynie odejmujesz 0,5 pkt. Po odjęciu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 2) musi mieć więcej punktów
od 1. drużyny
ZAKŁADY LIVE
1. KWARTA
Typujesz, która z drużyn wygra 1. kwartę.
1. KWARTA - ILOŚĆ PUNKTÓW
Typujesz, ile łącznie punktów zdobędą obie drużyny w 1. kwarcie.
1. DRUŻYNYA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. KWARCIE
Typujesz ile punktów w 1. kwarcie zdobędzie 1. drużyna.
2. DRUŻYNA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. KWARCIE
Typujesz, ile punktów w 1. kwarcie zdobędzie 2. drużyna
1. DRUŻYNA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. POŁOWIE
Typujesz ile punktów w 1. połowie zdobędzie 1. drużyna. Pod uwage bierzemy łączną liczbę punktów drużyny z 1. i 2. połowy.
KTO ZDOBĘDZIE PIERWSZY PUNKT W SPOTKANIU
Typujesz, kto zdobędzie pierwszy punkt w spotkaniu.
KTO WYGRA WYŚCIG DO 10 PUNKTÓW
Typujesz, która drużyna, jako pierwsza zdobędzie swój 10 punkt w spotkaniu.
CZY BĘDZIE DOGRYWKA
Typujesz, czy w spotkaniu zostanie rozegrana dogrywka.
PRZYDATNE PUNKTY REGULAMINU DOTYCZĄCE KOSZYKÓWKI
OFERTA PRZEDMECZOWA
13.4.1. W przypadku koszykówki dla kursów 1 X 2 oraz zakładów „poniżej/powyżej”, wynik jest rozumiany jako liczba zdobytych punktów na końcu regulaminowego czasu gry bez jakiegokolwiek doliczonego czasu. Wynik dla zakładów handicapowych oraz zakładów z określeniem marginesu wygranej jest rozumiany jako ostateczny rezultat na koniec gry
włącznie z ewentualnym doliczonym czasem.
13.4.2. Wyścig do określonej liczby punktów: Zakłady są rozstrzygane jako wygrane dla drużyny, która pierwsza osiągnie określoną liczbę punktów
OFERTA LIVE
16.4.1. Przewaga w Połowie spotkania / w Danej Kwarcie (Handicap): Zakład jest rozstrzygany w oparciu o wynik jedynie wskazanej połowy/kwarty.
16.4.2. Przyjmowane są zakłady na wskazanie wyniku punktowego tylko dla danej połowy / kwarty. Należy zwrócić uwagę, że wartość graniczna przewagi (wartość różnicy punktowej pomiędzy drużynami objętymi zakładem) będzie się zmieniała
w ciągu każdej połowy / kwarty, rozstrzygnięcie będzie określone na podstawie wartości granicznej obowiązującej w momencie zawarcia zakładu. W przypadku zakładów na 4 kwartę brany jest pod uwagę wynik punktowy na koniec regulaminowego czasu BEZ brania pod uwagę czasu doliczonego.
16.4.3. Wynik Połowy / Kwarty Poniżej / Powyżej: Przyjmowane są zakłady na podanie całkowitej liczby punktów zdobytych w danej połowie / kwarcie.
Należy zwrócić uwagę, że wartość graniczna (liczba punktów objęta zakładem) będzie się zmieniała w ciągu każdej połowy / kwarty. Rozstrzygnięcie będzie określone na podstawie wartości granicznej obowiązującej w momencie zawarcia zakładu.
W przypadku zakładów na 4 kwartę brany jest pod uwagę wynik punktowy na koniec regulaminowego czasu BEZ brania pod uwagę czasu doliczonego.
16.4.4. Połowa / Kwarta, Gdy Remis to Nie ma Zakładu: Zakłady są rozstrzygane
na podstawie wyniku dla danej połowy / kwarty bez czasu dodatkowego. Jeśli którakolwiek z drużyn wygra daną połowę / kwartę wtedy zakłady na tą drużynę rozstrzygane są jako wygrane. Jeśli spotkanie kończy się remisem wszystkie zakłady będą nieważne, a stawki zwrócone.
16.4.5. Parzysta/Nieparzysta Liczba Punktów: Zakłady są rozstrzygane na podstawie liczby punktów na koniec meczu, włącznie z dogrywką.
16.4.6. Połowa/Kwarta Parzysta/Nieparzysta Liczba Punktów: Zakłady są rozstrzygane na podstawie liczby punktów na koniec danej kwarty / połowy. Dogrywka nie jest brana pod uwagę.
16.4.7. Wyścig do określonej liczby punktów: Zakłady są rozstrzygane jako wygrane dla drużyny, która pierwsza osiągnie określoną liczbę punktów.