Koszykówka - to dynamiczna gra zespołowa, której celem jest zdobywanie punktów poprzez wrzucenie piłki do kosza przeciwnika.
GDZIE ZNALEŹĆ TĘ DYSCYPLINĘ ORAZ POSZCZEGÓLNE ZAKŁADY?
Na naszej stronie sts.pl znajdziesz dyscypliny sportowe na pionowym pasku po lewej stronie (1). Możesz wybrać interesujące Cię spotkanie po rozwinięciu zakładki (2). Po wybraniu dyscypliny, oraz określonej ligi/pucharu/zawodów możesz przeszukać pełną ofertę lub wybrać filtrowanie po zakładzie, który Cię interesuje, rozwijąjąc listę (czerwona strzałka). Ukaże Ci się lista wszystkich aktualnie dostępnych zakładów związanych z tym sportem (3). Możesz także wyszukać spotkanie wpisując nazwę drużyny/zawodnika za pomocą lupy na górnym pasku (4).

- Po zalogowaniu, na pasku szybkiego dostępu na dole strony, wejdź w zakładkę "Sporty":

- Wybierz interesujący Cię sport (w tym przypadku będzie to Koszykówka):

- Wybierz interesujące Cię zawody w tej dziedzinie sportu:

- Wyświetlą Ci się aktualne zakłady w dyscyplinie Koszykówka, możesz skorzystać także z opcji filtrowania po zakładzie:


ZAKŁADY NA MECZ KOSZYKÓWKI
ZAKŁADY PRZEDMECZOWE
MECZ
Typujesz, zwycięzcę spotkania w regulaminowym czasie spotkania (bez dogrywki)

ZWYCIĘZCA
Typujesz zwycięzcę spotkania w całym spotkaniu wraz z dogrywką.

AWANS
Typujesz, która drużyna awansuje do dalszej fazy pucharu/turnieju.

HANDICAP (Z DOGRYWKĄ)
W tym zakładzie do ostatecznego wyniku spotkania pierwszej drużynie dodajesz lub odejmujesz określoną ilość punktów (wartość ta jest określana osobno dla każdego spotkania, jest to liczba widoczna w nawiasie)

Przykładowo:
- "1(+3,5)" - do końcowego wyniku 1. drużynie dodajesz 3,5 pkt, po dodaniu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 1) musi mieć więcej punktów
od 2. drużyny. - "2(-3,5)" - od końcowego wyniku 1. drużynie odejmujesz 3,5 pkt. Po odjęciu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 2) musi mieć więcej punktów
od 1. drużyny
LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, łączą liczbę punktów, które mogą zdobyć obie drużyny w ciągu całego spotkania, z uwzględnieniem ewentualnej dogrywki.

1. DRUŻYNA - LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, ile punktów w spotkaniu (wraz z ewentualną dogrywką) zdobędzie
1. drużyna.
- "-92,5" - 1. drużyna zdobędzie maksymalnie 92 pkt.
- "+92,5" - 1. drużyna dobędzie minimum 93 pkt.

2. DRUŻYNA - LICZBA PUNKTÓW (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, ile punktów w spotkaniu (wraz z ewentualną dogrywką) zdobędzie
2. drużyna.
- "-92,5" - 2. drużyna zdobędzie maksymalnie 92 pkt.
- "+92,5" - 2. drużyna dobędzie minimum 93 pkt.

1. KWARTA - ZAKŁAD BEZ REMISU
Typujesz, która z drużyn wygra 1. kwartę. W przypadku remisu, zakład będzie rozliczony jako zwrot po kursie 1.0.

1. POŁOWA - ZAKŁAD BEZ REMISU
Typujesz, która drużyna wygra 1. połowę spotkania. Na 1. połowę w meczu koszykówki składa się 1 i 2 kwarta. W przypadku remisu po zakończeniu 2. kwarty, zakład będzie rozliczony jako zwrot, po kursie 1.0.

1. POŁOWA - HANDICAP
W tym zakładzie do ostatecznego wyniku 1. połowy spotkania, pierwszej drużynie dodajesz lub odejmujesz określoną ilość punktów (wartość ta jest określana osobno dla każdego spotkania, jest to liczba widoczna w nawiasie).

Przykładowo:
- "1(+0,5)" - do wyniku 1. połowy 1. drużynie dodajesz 0,5 pkt, po dodaniu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 1) musi mieć więcej punktów
od 2. drużyny. - "2(-0,5)" - od wyniku 1. połowy 1. drużynie odejmujesz 0,5 pkt. Po odjęciu tej wartości, wybrana drużyna (w tym przypadku 2) musi mieć więcej punktów
od 1. drużyny
ZAKŁADY LIVE
1. KWARTA
Typujesz, która z drużyn wygra 1. kwartę.
1. KWARTA - ILOŚĆ PUNKTÓW
Typujesz, ile łącznie punktów zdobędą obie drużyny w 1. kwarcie.
1. DRUŻYNYA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. KWARCIE
Typujesz ile punktów w 1. kwarcie zdobędzie 1. drużyna.
2. DRUŻYNA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. KWARCIE
Typujesz, ile punktów w 1. kwarcie zdobędzie 2. drużyna
1. DRUŻYNA - ILOŚĆ PUNKTÓW W 1. POŁOWIE
Typujesz ile punktów w 1. połowie zdobędzie 1. drużyna. Pod uwage bierzemy łączną liczbę punktów drużyny z 1. i 2. połowy.
KTO ZDOBĘDZIE PIERWSZY PUNKT W SPOTKANIU
Typujesz, kto zdobędzie pierwszy punkt w spotkaniu.
KTO WYGRA WYŚCIG DO 10 PUNKTÓW
Typujesz, która drużyna, jako pierwsza zdobędzie swój 10 punkt w spotkaniu.
CZY BĘDZIE DOGRYWKA
Typujesz, czy w spotkaniu zostanie rozegrana dogrywka.
PRZYDATNE PUNKTY REGULAMINU DOTYCZĄCE KOSZYKÓWKI
13.2.1. Zakłady na “meczˮ (1X2) będą rozstrzygane na podstawie wyniku po regulaminowym czasie gry, bez ewentualnych dogrywek.
13.2.2 Zakłady typu “zwycięzcaˮ będą rozstrzygane na podstawie wyniku po zakończeniu Wydarzenia, z uwzględnieniem regulaminowego czasu gry oraz dogrywek. Wyjątkiem będą mecze rewanżowe w dwumeczach, gdzie dogrywka po drugim meczu nie będzie uwzględniona przy rozstrzyganiu jakichkolwiek Zakładów.
13.2.8 Zakłady dotyczące sumy “liczby punktów, zbiórek i asystˮ zawodnika będą rozstrzygane na podstawie łącznej liczby zdobytych przez zawodnika punktów, zbiórek i asyst w meczu z uwzględnieniem ewentualnych dogrywek, chyba że opis Zdarzenia stanowi inaczej.
Centrum pomocy