Piłka nożna - to o popularna gra zespołowa, która jest rozgrywana pomiędzy dwoma drużynami, z których każda liczy 11 zawodników (10 zawodników w polu i 1 bramkarz). Celem gry jest zdobycie większej liczby bramek niż drużyna przeciwna, poprzez umieszczenie piłki w bramce przeciwnika.
GDZIE ZNAJDĘ OFERTĘ NA PIŁKĘ NOŻNĄ
Wejdź na stronę www.sts.pl, po lewej stronie znajdziesz zakładkę "Piłka Nożna":
Ofertę "Piłka Nożna" znajdziesz również w aplikacji, wchodząc w zakładkę "Sporty", następnie "Piłka Nożna":
WYBÓR OFERTY
OFERTA PRZEDMECZOWA
Jeśli szukasz rozgrywek dla danego kraju: wybierz narodowość, która Cię interesuje.
Przykład: Szukam rozgrywek 2 ligi polskiej.

Kiedy szukasz rozgrywek międzynarodowych lub klubowych, musisz wybrać zakładkę "Międzynarodowe/Klubowe": 
OFERTA LIVE
Podobnie jak w ofercie przedmeczowej, piłkę znajdzie po lewej stronie:

OFERTA ZAKŁADÓW PRZEDMECZOWYCH
MECZ
Typujesz końcowy wynik meczu.
Wybierz:
- pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
- X, jeśli obstawiasz, że padnie remis,
- drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).
Możesz też obstawić, że mecz skończy się którymś z trzech wyników:
- 1X - wygra pierwsza drużyna lub padnie remis,
- X2 - wygra druga drużyna lub padnie remis,
- 12 - wygra któraś z drużyn (nie będzie remisu).
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

ZWYCIĘZCA (Z DOGRYWKĄ)
Typujesz, która drużyna wyjdzie zwycięsko z pojedynku.
Wybierz:
- pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna wymieniona w opisie jako pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
- drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna wymieniona w opisie jako druga (zazwyczaj to goście).
Pod uwagę brany jest regulaminowy czas gry wraz z dogrywką i ewentualnymi rzutami karnymi.

AWANS
Typujesz, która drużyna awansuje do kolejnej fazy rozgrywek. Zakład uwzględnia wynik po dogrywce lub ewentualnej serii rzutów karnych.

SPOSÓB AWANSU
Typujesz, sposób w jakim dana drużyna awansuje do kolejnej fazy rozgrywek.

DRUŻYNA: WYGRA OBIE POŁOWY MECZU
Typujesz, czy pierwsza drużyna (zazwyczaj jest to gospodarz) wygra obie połowy meczu.
Wybierz:
- tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna wygra obie połowy meczu,
- nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie wygra żadnej połowy meczu lub wygra tylko jedną połowę.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).
Pod uwagę brany jest wynik pierwszej i drugiej połowy osobno.
1. POŁOWA/WYNIK KOŃCOWY
Typujesz, jaki będzie wynik na koniec:
– pierwszej połowy meczu,
– regulaminowego czasu gry (bez dogrywki).
Przy wyniku końcowym pod uwagę brany jest wynik na koniec regulaminowego czasu gry.
1. DRUŻYNA STRZELI
Typujesz, czy dana drużyna zdobędzie co najmniej jednego gola.
Wybierz:
- tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna strzeli co najmniej 1 gola,
- nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie strzeli żadnego gola.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).
OBIE DRUŻYNY STRZELĄ
Typujesz, czy obie drużyny zdobędą podczas meczu co najmniej jednego gola.
Wybierz:
- tak, jeśli obstawiasz, że obie drużyny strzelą co najmniej 1 gola,
- nie, jeśli obstawiasz, że w meczu nie padnie żadna bramka lub gola strzeli tylko jedna z drużyn.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).
1. POŁOWA OBA ZESPOŁY STRZELĄ
Typujesz, czy podczas pierwszej połowy obie drużyny zdobędą co najmniej jednego gola.
Wybierz:
- tak, jeśli obstawiasz, że obie drużyny strzelą co najmniej 1 gola w 1. połowie.
- nie, jeśli obstawiasz, że w 1. połowie nie padnie żadna bramka lub gola strzeli tylko jedna z drużyn.

DRUŻYNA STRZELI W OBU POŁOWACH
Typujesz, czy dana drużyna zdobędzie co najmniej jednego gola w każdej połowie.
Wybierz:
- tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna strzeli co najmniej 1 gola w każdej połowie,
- nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie strzeli co najmniej 1 gola w każdej połowie.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).
LICZBA GOLI: NIEPARZYSTA/PARZYSTA
Typujesz, czy liczba strzelonych bramek będzie parzysta czy nie. Wynik 0:0 uznajemy za parzysty.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
1. GOL/WYNIK KOŃCOWY
Typujesz:
– która drużyna jako pierwsza strzeli gola,
– i jaki będzie końcowy wynik meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
DOKŁADNY WYNIK
Typujesz dokładny wynik meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
1. gol - przedziały 10 minutowe
Typujesz, w której minucie padnie pierwszy gol.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
| Bramka strzelona w doliczonym przez sędziego czasie w 1. połowie liczy się do przedziału 31-45 minuta, a w 2. połowie do przedziału 76-90 minuta |
LICZBA GOLI POWYŻEJ/PONIŻEJ
Typujesz, ile goli, która padnie w meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
Przykład: Typując -0.5 w spotkaniu nie może paść żadna bramka. Typując +0.5 w spotkaniu musi paść przynajmniej jedna bramka.
LICZBA BRAMEK (PRZEDZIAŁY)
Typujesz liczbę goli, która padnie w meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
Przykład: Wybieram 2-3: aby kupon był wygrany w spotkaniu padną 2 lub 3 goli.
LICZBA BRAMEK (DOKŁADNIE)
Typujesz dokładną liczbę goli, która padnie w meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
Przykład: Wybieram 1: aby kupon był wygrany w spotkaniu musi paść dokładnie 1 gol.
HANDICAP +0.5
Typujesz, jaki będzie końcowy wynik meczu, jeśli dodasz pierwszej drużynie wybraną liczbę goli.
Pierwsza drużyna musi wtedy strzelić gola, aby wyrównać powstałą różnicę.
Wybierz:
- 1, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
- 2, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).

HANDICAP 1:0
Typujesz, jaki będzie końcowy wynik meczu, jeśli dodasz pierwszej drużynie gol przewagi. Pierwsza drużyna musi wtedy strzelić dwa gole, aby wyrównać powstałą różnicę.
Wybierz:
- pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że strzeli co najmniej 2 gole więcej niż druga (np. 2:0, 1:0, 1:1),
- X, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna zdobędzie dokładnie 1 gola więcej niż druga (np. 0:1, 1:2),
- drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że straci co najwyżej tyle samo goli co pierwsza drużyna (np. 0:2, 0:3, 1:3).
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).
RZUTY ROŻNE-KTO WYKONA WIĘCEJ
Typujesz, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych.
Wybierz:
- pierwszą drużyne , jeśli obstawiasz, że więcej rzutów rożnych wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
- X, jeśli obstawiasz, że obie drużyny wykonają taką samą liczbę rzutów rożnych,
- drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że więcej rzutów rożnych wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
LICZBA RZUTÓW ROŻNYCH
Typujesz, ile rzutów rożnych zostanie wykonanych podczas meczu poniżej lub powyżej danej wartości.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
LICZBA RZUTÓW ROŻNYCH - PRZEDZIAŁY
Typujesz, ile dokładnie rzutów rożnych zostanie wykonanych podczas meczu.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
PIERWSZY RZUT ROŻNY
Typujesz, która drużyna wykona pierwszy rzut rożny.
Wybierz:
- 1, jeśli obstawiasz, że rzut rożny wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
- nikt, jeśli obstawiasz, że żadna z drużyn nie wykona rzutu rożnego,
- 2, jeśli obstawiasz, że rzut rożny wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
LICZBA ŻÓŁTYCH KARTEK
Typujesz, ile kartek zostanie przyznanych podczas meczu.
Przyznajemy:
- 1 punkt za żółtą kartkę,
- 2 punkty za bezpośrednią czerwoną kartkę,
- 3 punkty za dwie żółte kartki, które skutkują czerwoną kartką i wykluczeniem zawodnika.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
Liczą się tylko kartki pokazane zawodnikom od momentu, gdy wchodzą oni po raz pierwszy na boisko i przed momentem, kiedy ostatecznie zejdą z boiska. Kartki pokazane osobom nieuczestniczącym w grze (np. menedżerom lub zawodnikom rezerwowym niebiorącym żadnego udziału w grze) nie liczą się w ogólnym bilansie.
CZY BĘDZIE RZUT KARNY?
Typujesz, czy zostanie wykonany rzut karny.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
ZAWODNIK-STRZELI
Typujesz, czy zawodnik strzeli gola.
Jeśli zawodnik nie wejdzie na boisko, zakład rozliczymy jako zwrot, czyli po kursie 1.00. W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
CZY BĘDZIE GOL REZERWOWEGO
Typujesz, czy zawodnik rezerwowy strzeli gola.
W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
CZERWONA KARTKA W 1. POŁOWIE
Typujesz, czy w pierwszej połowie meczu zostanie przyznana czerwona kartka.
KAŻDA DRUŻYNA: WARUNEK 1 + WARUNEK 2
W zakładzie typujesz, że każda drużyna spełni każdy z opisanych warunków:
- warunek 1
- warunek 2
Pod uwage bierzemy regulaminowy czas spotkania, bez dogrywki i karnych.



Na przykładzie:
W meczu Polska - Niemcy obstawiasz zakład "każda drużyna: strzeli gola + powyżej 4,5 rzutów rożnych".
Aby zakład był wygrany za równo Polska jak i Niemcy muszą strzelić bramkę oraz każda z drużyn musi wykonać powyżej 4,5 rzutu rożnego.
WIĘCEJ RZUTÓW ROŻNYCH
W zakładzie typujesz, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych w regulaminowym czasie spotkania.

WIĘCEJ KARTEK
Typujesze, która drużyna otrzyma więcej kartek w regulaminowym czasie spotkania.

|
Pod uwagę bierzemy, kartki pokazane zawodnikom uczestniczącym w grze w regulaminowym czasie spotkania. Kartki pokazane sztabowi trenerskiemu, zawodnikom nie uczestniczącym w grze oraz kartki pokazane po zakończeniu połowy/regulaminowego czasu spotkania nie zaliczają się do zakładu. |
NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY REGULAMINU
15.1.1 Jeżeli w opisie Zdarzenia nie wskazano inaczej, Zakłady rozstrzygane będą na podstawie wyniku na koniec regulaminowego czasu gry (z uwzględnieniem czasu doliczonego przez sędziego).
15.1.2 W przypadku Wydarzeń rozgrywanych w formacie innym niż 90 minut (np. mecze towarzyskie), Zakłady 18 rozstrzygane będą na podstawie wyniku na koniec regulaminowego czasu gry właściwego dla danych rozgrywek (wliczając czas doliczony przez sędziego).
15.1.3 Nierozstrzygnięte Zakłady dotyczące Wydarzeń nierozegranych, przerwanych, przełożonych, przedwcześnie zakończonych lub zakończonych walkowerem, zostaną anulowane po upływie 24 godzin od pierwotnie planowanego czasu rozpoczęcia Wydarzenia.
15.1.4 W przypadku przerwania i niedokończenia Wydarzenia, Zakłady dotyczące Zdarzeń rozstrzygniętych przed chwilą przerwania, zostaną uznane zgodnie z ich rozstrzygnięciem, a Zakłady dotyczące Zdarzeń nierozstrzygniętych zostaną anulowane, nawet jeżeli wynik Wydarzenia zostanie oficjalnie uznany przez organizatora.
15.2.4 Zakłady na rzuty rożne - Zakłady dotyczące rzutów rożnych wykonanych podczas meczu.
15.2.4.1 W celu rozstrzygnięcia Zakładów, za czas wystąpienia rzutu rożnego uważany jest moment jego wykonania przez zawodnika, a nie przyznania przez sędziego.
15.2.4.2 Rzuty rożne podyktowane, ale nie wykonane, nie będą uwzględniane.
15.2.5 Zakłady na kartki - Zakłady dotyczące kartek pokazanych zawodnikom przez sędziego. 15.2.5.1 Każda kartka, która jest anulowana na polu gry, nie będzie uwzględniana. 15.2.5.2 Kartki pokazane, ale anulowane przez sędziego (np. po analizie VAR, nie będą uwzględniane przy 19 rozstrzyganiu Zakładu.
15.2.5.1 Każda kartka, która jest anulowana na polu gry, nie będzie uwzględniana.
15.2.5.2 Kartki pokazane, ale anulowane przez sędziego (np. po analizie VAR, nie będą uwzględniane przy
15.2.5.3 Uwzględnia się tylko kartki pokazane zawodnikom od momentu, gdy wchodzą oni po raz pierwszy na boisko, aż do momentu, kiedy zawodnicy ostatecznie zejdą z boiska.
15.2.5.4 Kartki pokazane osobom nieuczestniczącym w grze (np. menedżerom lub zawodnikom rezerwowym niebiorącym żadnego udziału w grze), nie zostaną uwzględnione.
15.2.5.5 Jakakolwiek kartka przyznana po odgwizdaniu końca regulaminowego czasu meczu, nie zostanie uwzględniona.
15.2.5.8 Zakłady punktowe dotyczące liczby kartek, będą rozstrzygane z uwzględnieniem następującej punktacji:
1) Zawodnik otrzyma żółtą kartkę - 1 punkt,
2) Zawodnik otrzyma bezpośrednią czerwoną kartkę - 2 punkty,
3) Zawodnik otrzyma dwie żółte kartki, a w konsekwencji czerwoną kartkę - 3 punkty.
W odniesieniu do powyższych zasad, jeden zawodnik może otrzymać maksymalnie 3 punkty.
Cały regulamin znajdziesz pod poniższym linkiem.
Centrum pomocy