Piłka nożna

11 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 07.29.2024

Piłka nożna - to o popularna gra zespołowa, która jest rozgrywana pomiędzy dwoma drużynami, z których każda liczy 11 zawodników (10 zawodników w polu i 1 bramkarz). Celem gry jest zdobycie większej liczby bramek niż drużyna przeciwna, poprzez umieszczenie piłki w bramce przeciwnika.

GDZIE ZNAJDĘ OFERTĘ NA PIŁKĘ NOŻNĄ

Wejdź na stronę www.sts.pl, po lewej stronie znajdziesz zakładkę "Piłka Nożna":

Ofertę "Piłka Nożna" znajdziesz również w aplikacji, wchodząc w zakładkę "Sporty", następnie "Piłka Nożna":

 

WYBÓR OFERTY

OFERTA PRZEDMECZOWA

Jeśli szukasz rozgrywek dla danego kraju: wybierz narodowość, która Cię interesuje. 
Przykład: Szukam rozgrywek 2 ligi polskiej. 



Kiedy szukasz rozgrywek międzynarodowych lub klubowych, musisz wybrać zakładkę "Międzynarodowe/Klubowe":  

OFERTA LIVE

Podobnie jak w ofercie przedmeczowej, piłkę znajdzie po lewej stronie:

OFERTA ZAKŁADÓW PRZEDMECZOWYCH
MECZ

Typujesz końcowy wynik meczu. 

Wybierz:

  • pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
  • X, jeśli obstawiasz, że padnie remis,
  • drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).

Możesz też obstawić, że mecz skończy się którymś z trzech wyników:

  • 1X - wygra pierwsza drużyna lub padnie remis,
  • X2 - wygra druga drużyna lub padnie remis,
  • 12 - wygra któraś z drużyn (nie będzie remisu).

 W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

ZWYCIĘZCA (Z DOGRYWKĄ)

Typujesz, która drużyna wyjdzie zwycięsko z pojedynku.

Wybierz:

  • pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna wymieniona w opisie jako pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
  • drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna wymieniona w opisie jako druga (zazwyczaj to goście).

Pod uwagę brany jest regulaminowy czas gry wraz z dogrywką i ewentualnymi rzutami karnymi.

AWANS

Typujesz, która drużyna awansuje do kolejnej fazy rozgrywek. Zakład uwzględnia wynik po dogrywce lub ewentualnej serii rzutów karnych.

SPOSÓB AWANSU

Typujesz, sposób w jakim dana drużyna awansuje do kolejnej fazy rozgrywek. 

DRUŻYNA: WYGRA OBIE POŁOWY MECZU

Typujesz, czy pierwsza drużyna (zazwyczaj jest to gospodarz) wygra obie połowy meczu. 

Wybierz:

  • tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna wygra obie połowy meczu,
  • nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie wygra żadnej połowy meczu lub wygra tylko jedną połowę.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).

Pod uwagę brany jest wynik pierwszej i drugiej połowy osobno.

1. POŁOWA/WYNIK KOŃCOWY

Typujesz, jaki będzie wynik na koniec:
– pierwszej połowy meczu,
– regulaminowego czasu gry (bez dogrywki).

Przy wyniku końcowym pod uwagę brany jest wynik na koniec regulaminowego czasu gry.

1. DRUŻYNA STRZELI

Typujesz, czy dana drużyna zdobędzie co najmniej jednego gola.

Wybierz:

  • tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna strzeli co najmniej 1 gola,
  • nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie strzeli żadnego gola.


W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).

OBIE DRUŻYNY STRZELĄ

Typujesz, czy obie drużyny zdobędą podczas meczu co najmniej jednego gola.

Wybierz:

  • tak, jeśli obstawiasz, że obie drużyny strzelą co najmniej 1 gola,
  • nie, jeśli obstawiasz, że w meczu nie padnie żadna bramka lub gola strzeli tylko jedna z drużyn.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).

1. POŁOWA OBA ZESPOŁY STRZELĄ

Typujesz, czy podczas pierwszej połowy obie drużyny zdobędą co najmniej jednego gola. 

Wybierz:

  • tak, jeśli obstawiasz, że obie drużyny strzelą co najmniej 1 gola w 1. połowie.
  • nie, jeśli obstawiasz, że w 1. połowie nie padnie żadna bramka lub gola strzeli tylko jedna z drużyn.
DRUŻYNA STRZELI W OBU POŁOWACH

Typujesz, czy dana drużyna  zdobędzie co najmniej jednego gola w każdej połowie.

Wybierz:

  • tak, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna strzeli co najmniej 1 gola w każdej połowie,
  • nie, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna nie strzeli co najmniej 1 gola w każdej połowie.


W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).

LICZBA GOLI: NIEPARZYSTA/PARZYSTA

Typujesz, czy liczba strzelonych bramek będzie parzysta czy nie. Wynik 0:0 uznajemy za parzysty.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

1. GOL/WYNIK KOŃCOWY

Typujesz:
– która drużyna jako pierwsza strzeli gola,
– i jaki będzie końcowy wynik meczu.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

DOKŁADNY WYNIK

Typujesz dokładny wynik meczu.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

1. gol - przedziały 10 minutowe

Typujesz, w której minucie padnie pierwszy gol.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

Bramka strzelona w doliczonym przez sędziego czasie w 1. połowie liczy się do przedziału 31-45 minuta, a w 2. połowie do przedziału 76-90 minuta
 LICZBA GOLI POWYŻEJ/PONIŻEJ

Typujesz, ile goli, która padnie w meczu. 

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

Przykład: Typując -0.5 w spotkaniu nie może paść żadna bramka. Typując +0.5 w spotkaniu musi paść przynajmniej jedna bramka.

LICZBA BRAMEK (PRZEDZIAŁY)

Typujesz liczbę goli, która padnie w meczu.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

Przykład: Wybieram 2-3: aby kupon był wygrany w spotkaniu padną 2 lub 3 goli. 

LICZBA BRAMEK (DOKŁADNIE)

Typujesz dokładną liczbę goli, która padnie w meczu.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

Przykład: Wybieram 1: aby kupon był wygrany w spotkaniu musi paść dokładnie 1 gol

HANDICAP +0.5

Typujesz, jaki będzie końcowy wynik meczu, jeśli dodasz pierwszej drużynie wybraną liczbę goli. 

Pierwsza drużyna musi wtedy strzelić gola, aby wyrównać powstałą różnicę.

Wybierz:

  • 1, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
  • 2, jeśli obstawiasz, że wygra drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).
HANDICAP 1:0

Typujesz, jaki będzie końcowy wynik meczu, jeśli dodasz pierwszej drużynie gol przewagi. Pierwsza drużyna musi wtedy strzelić dwa gole, aby wyrównać powstałą różnicę.

Wybierz:

  • pierwszą drużynę, jeśli obstawiasz, że strzeli co najmniej 2 gole więcej niż druga (np. 2:0, 1:0, 1:1),
  • X, jeśli obstawiasz, że pierwsza drużyna zdobędzie dokładnie 1 gola więcej niż druga (np. 0:1, 1:2), 
  • drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że straci co najwyżej tyle samo goli co pierwsza drużyna (np. 0:2, 0:3, 1:3).

    W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki i serii rzutów karnych).

RZUTY ROŻNE-KTO WYKONA WIĘCEJ

Typujesz, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych. 

Wybierz:

  • pierwszą drużyne , jeśli obstawiasz, że więcej rzutów rożnych wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
  • X, jeśli obstawiasz, że obie drużyny wykonają taką samą liczbę rzutów rożnych,
  • drugą drużynę, jeśli obstawiasz, że więcej rzutów rożnych wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).

    W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

LICZBA RZUTÓW ROŻNYCH

Typujesz, ile rzutów rożnych zostanie wykonanych podczas meczu poniżej lub powyżej danej wartości.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

LICZBA RZUTÓW ROŻNYCH - PRZEDZIAŁY

Typujesz, ile dokładnie rzutów rożnych zostanie wykonanych podczas meczu.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

PIERWSZY RZUT ROŻNY

Typujesz, która drużyna wykona pierwszy rzut rożny. 

Wybierz:

  • 1, jeśli obstawiasz, że rzut rożny wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest pierwsza (zazwyczaj jest to gospodarz),
  • nikt, jeśli obstawiasz, że żadna z drużyn nie wykona rzutu rożnego,
  • 2, jeśli obstawiasz, że rzut rożny wykona drużyna, która w opisie wydarzenia jest druga (zazwyczaj to goście).

    W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).
LICZBA ŻÓŁTYCH KARTEK

Typujesz, ile kartek zostanie przyznanych podczas meczu. 

Przyznajemy: 

  • 1 punkt za żółtą kartkę,
  • 2 punkty za bezpośrednią czerwoną kartkę,
  • 3 punkty za dwie żółte kartki, które skutkują czerwoną kartką i wykluczeniem zawodnika. 

    W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

Liczą się tylko kartki pokazane zawodnikom od momentu, gdy wchodzą oni po raz pierwszy na boisko i przed momentem, kiedy ostatecznie zejdą z boiska. Kartki pokazane osobom nieuczestniczącym w grze (np. menedżerom lub zawodnikom rezerwowym niebiorącym żadnego udziału w grze) nie liczą się w ogólnym bilansie. 

CZY BĘDZIE RZUT KARNY?

Typujesz, czy zostanie wykonany rzut karny.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

ZAWODNIK-STRZELI

Typujesz, czy zawodnik strzeli gola.

Jeśli zawodnik nie wejdzie na boisko, zakład rozliczymy jako zwrot, czyli po kursie 1.00. W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

CZY BĘDZIE GOL REZERWOWEGO

Typujesz, czy zawodnik rezerwowy strzeli gola.

W tym zakładzie liczy się tylko regulaminowy czas gry (bez dogrywki).

CZERWONA KARTKA W 1. POŁOWIE

Typujesz, czy w pierwszej połowie meczu zostanie przyznana czerwona kartka.

KAŻDA DRUŻYNA: WARUNEK 1 + WARUNEK 2

W zakładzie typujesz, że każda drużyna spełni każdy z opisanych warunków:
- warunek 1
- warunek 2

Pod uwage bierzemy regulaminowy czas spotkania, bez dogrywki i karnych.

Na przykładzie: 
W meczu Polska - Niemcy obstawiasz zakład "każda drużyna: strzeli gola + powyżej 4,5 rzutów rożnych".

Aby zakład był wygrany za równo Polska jak i Niemcy muszą strzelić bramkę oraz każda z drużyn musi wykonać powyżej 4,5 rzutu rożnego.

WIĘCEJ RZUTÓW ROŻNYCH

W zakładzie typujesz, która drużyna wykona więcej rzutów rożnych w regulaminowym czasie spotkania. 

WIĘCEJ KARTEK

Typujesze, która drużyna otrzyma więcej kartek w regulaminowym czasie spotkania.

Pod uwagę bierzemy, kartki pokazane zawodnikom uczestniczącym w grze w regulaminowym czasie spotkania.

Kartki pokazane sztabowi trenerskiemu, zawodnikom nie uczestniczącym w grze oraz kartki pokazane po zakończeniu połowy/regulaminowego czasu spotkania nie zaliczają się do zakładu.

NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY REGULAMINU
OFERTA LIVE

16.2.1. OSTATECZNY WYNIK 1X2: Wszystkie zakłady będą rozstrzygane na podstawie wyniku na koniec regulaminowego czasu gry, który obejmuje również przerwy spowodowane kontuzjami zawodników, lecz z wyłączeniem oficjalnych czasów dogrywek oraz rzutów karnych. Drużyna pierwsza jest wskazywana po lewej stronie
i jest zawsze uważana za drużynę gospodarzy. Drużyna druga jest wskazywana
po prawej stronie i jest zawsze uważana na drużynę gości. Również, gdy gra jest rozgrywana na neutralnym terenie wówczas drużyna po lewej stronie jest uważana za stronę gospodarzy, a drużyna po prawej jest uważana za stronę gości. Jeśli remis jest opcją zakładu na wynik konkretnego wydarzenia, wówczas przyporządkowany jemu kurs jest umieszczany w środku i reprezentowany jest symbolem X.

16.2.4. Liczba Bramek Powyżej/Poniżej: Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby bramek w odniesieniu do ustalonej wartości granicznej. Należy zauważyć, że wartość graniczna (liczba bramek w zakładzie) będzie się zmieniała
w ciągu meczu, rozstrzygnięcie będzie określone na podstawie wartości granicznej obowiązującej w momencie zawarcia zakładu.

16.2.6. Która Drużyna Zdobędzie Następną Bramkę?: Zakład polega na wytypowaniu drużyny, która zdobędzie następną zaliczoną bramkę. Dla celów rozstrzygania zakładów, każda bramka samobójcza jest przyznawana drużynie przeciwnej, a nie drużynie, która strzeliła tę bramkę.

16.2.7. Liczba Rzutów Rożnych Powyżej/Poniżej: Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby rzutów rożnych w odniesieniu do ustalonej wartości granicznej. Należy zauważyć, że wartość graniczna (liczba rzutów rożnych
w zakładzie) będzie się zmieniała w ciągu meczu, rozstrzygnięcie będzie określone na podstawie wartości granicznej obowiązującej w momencie zawarcia zakładu. Rzuty rożne przyznane, lecz niewykonane po tej decyzji się nie liczą

16.11.2. Zakłady, które są przyjęte przez firmę już po określeniu wyniku odpowiedniego zakładu będą nieważne i zweryfikowane Kursem 1,00.

16.11.3. Jeśli zakład jest przyjęty z nieprawidłowym Kursem z powodu opóźnionej transmisji wydarzenia „na żywo” i gdy drużyna lub zawodnicy osiągnęli znaczącą przewagę, to zakład, niezależnie od tego czy jest wygrany czy przegrany, będzie zweryfikowany Kursem 1,00.

OFERTA PRZEDMECZOWA

14.1. Wszystkie zakłady, za wyjątkiem zakładów na Zwycięstwa Turnieju, Długoterminowe, Kwalifikacji do Następnej Rundy, Tylko Pierwsza Połowa,
Tylko Druga Połowa, będą rozstrzygane na podstawie wyników uzyskanych
w regulaminowym czasie gry, uwzględniającym czas doliczony ze względu
na kontuzję zawodników, lecz z wyłączeniem oficjalnego czasu dodatkowego (dogrywek) oraz rzutów karnych.

14.7. Jeśli zawodnik znajduje się na boisku w dowolnym okresie regulaminowego czasu gry, można typować zakłady na wyniki Wydarzeń z jego udziałem, bez względu na to, jak długo naprawdę uczestniczy on w grze.

15.8. Liczba Bramek Poniżej/Powyżej (granicy) 1.5, 2.5 lub 3.5 bramek

Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby bramek zdobytych przez obie drużyny na końcu regulaminowego czasu gry bez jakiegokolwiek dodatkowego czasu, w stosunku do ustalonej granicy. Jeśli mecz zakończy się przed upływem regulaminowego czasu spotkania, zakłady zostaną anulowane, za wyjątkiem tych dla które zostały rozstrzygnięte przed przerwaniem spotkania. Stawki z anulowanych
w takich okolicznościach zakładów zostanązwrócone (z zastrzeżeniem pkt 7.5.).

15.32 Liczba przyznanych kartek (poniżej/powyżej):
Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby otrzymanych kartek na boisku w regulaminowym czasie gry. Każda kartka, która jest anulowana na polu gry, nie będzie uwzględniana. Liczą się tylko kartki pokazane zawodnikom od momentu, gdy wchodzą oni po raz pierwszy na boisko i przed momentem, kiedy ostatecznie zejdą z boiska. Kartki pokazane osobom nieuczestniczącym w grze (np. menedżerom lub zawodnikom rezerwowym niebiorącym żadnegoudziału w grze) nie liczą się w ogólnym bilansie.


15.32.1 ILOŚĆ ŻÓŁTYCH KARTEK (poniżej/powyżej): Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby otrzymanych kartek na boisku w regulaminowym czasie gry. Dwie żółte kartki powodujące automatyczne pokazanie czerwonej kartki liczą się jako DWIE żółte kartki i jedna czerwona, Bezpośrednio przyznana kartka nie jest liczona liczona jako otrzymanie dwóch żółtych. Jakakolwiek żółta kartka przyznana po odgwizdaniu pełnego czasu meczu się nie liczy.


15.32.2. ILOŚĆ CZERWONYCH KARTEK (poniżej/powyżej): Zakład jest rozstrzygany na podstawie łącznej liczby otrzymanych kartek na boisku w regulaminowym czasie gry. Otrzymanie czerwonej kartki w konsekwencji dwóch żółtych liczone jest jako jedna czerwona kartka. Jakakolwiek czerwona kartka przyznana po odgwizdaniu pełnego czasu meczu się nie liczy

15.33 Każda kartka, która jest anulowana na polu gry, nie będzie uwzględniana. Liczą się tylko kartki pokazane zawodnikom od momentu, gdy wchodzą oni po raz pierwszy na boisko i przed momentem, kiedy ostatecznie zejdą z boiska. Kartki pokazane osobom nieuczestniczącym w grze (np. menedżerom lub zawodnikom rezerwowym
niebiorącym żadnego udziału w grze) nie liczą się w ogólnym bilansie.

 

Cały regulamin znajdziesz pod poniższym linkiem.




 







Czy ten artykuł był pomocny?