Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację promocji bonusowej możesz złożyć na trzy sposoby:
-
kontaktując się na czacie z Konsultantem Pomocy Online STS
-
mailowo na adres: reklamacje@sts.pl *
* Pamiętaj, że reklamację musisz przesłać z adresu mailowego, będącego loginem do konta online.
-
pisemnie, na adres siedziby Spółki:
STS S.A.
ul. Porcelanowa 8
40-246 Katowice
Jakie dane muszę podać w reklamacji?
Reklamację musisz wysłać z adresu e-mail, będącego loginem do konta online i powinna zawierać:
-
imię i nazwisko uczestnika,
-
oczekiwane rozwiązanie, którego dotyczy zgłoszenie,
-
wskazanie dokładnej nazwy Promocji, bądź linku, w którym znajdują się jej warunki.
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Reklamację dotyczącą promocji bonusowej możesz przesłać w terminie do 14 dni od dnia zakończenia się danej akcji lub konkretnego etapu akcji, którego dotyczy reklamacja.
Kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację?
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.
Jak mogę się odwołać od decyzji reklamacyjnej?
Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, masz zawsze prawo do odwołania się.
Takie odwołanie przesyłasz tą samą drogą, którą udzieliliśmy Ci odpowiedzi.
Przykładowo:
-
jeśli odpowiedź na reklamację przesłałeś listownie - pocztą, odwołanie również musisz przesłać pocztą, na adres siedziby Spółki;
-
jeśli odpowiedź udzieliliśmy mailowo - odwołanie prześlij również mailowo,
z zachowaniem ciągłości prowadzonej korespondencji (czyli z zachowaną historią poprzednich wiadomości).
Dział Reklamacyjny prześle odpowiedź do przesłanego odwołania w najkrótszym możliwym terminie.
Pamiętaj, że odpowiedź STS na odwołanie od decyzji reklamacyjnej jest ostateczna.
Otrzymałem odpowiedź na moje odwołanie ale dalej nie zgadzam się z decyzją. Co mam zrobić?
W takiej sytuacji zawsze masz prawo zgłosić roszczenia do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
Roszczenia związane z udziałem w zakładach wzajemnych przedawniają się z upływem
6 miesięcy od dnia wymagalności.