Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację promocji bonusowej możesz złożyć na trzy sposoby:
-
kontaktując się na czacie z Konsultantem Pomocy Online STS
-
mailowo na adres: reklamacje@sts.pl *
* Pamiętaj, że reklamację musisz przesłać z adresu mailowego, będącego loginem do konta online.
-
pisemnie, na adres siedziby Spółki:
STS S.A.
ul. Porcelanowa 8
40-246 Katowice
Jakie dane muszę podać w reklamacji?
Reklamację musisz wysłać z adresu e-mail, będącego loginem do konta online i powinna zawierać:
-
imię i nazwisko uczestnika,
-
oczekiwane rozwiązanie, którego dotyczy zgłoszenie,
-
wskazanie dokładnej nazwy Promocji, bądź linku, w którym znajdują się jej warunki.
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Reklamację dotyczącą promocji bonusowej możesz przesłać w terminie do 30 dni od dnia zakończenia się danej akcji lub konkretnego etapu akcji, którego dotyczy reklamacja.
Kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację?
Naszą odpowiedź prześlemy do 14 dni od daty jej otrzymania (najczęściej w ciągu kilku dni roboczych).
Jeśli udzielenie odpowiedzi na reklamację wymaga znacznych nakładów pracy, możemy jednorazowo wydłużyć termin na jej rozpatrzenia o 7 dni, o czym Cię poinformujemy.
Do momentu pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji, możemy wstrzymać wypłatę
środków, których dotyczy reklamacja.
Jak mogę się odwołać od decyzji reklamacyjnej?
Jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją, masz zawsze prawo do odwołania się.
Takie odwołanie przesyłasz tą samą drogą, którą udzieliliśmy Ci odpowiedzi.
Przykładowo:
-
jeśli odpowiedź na reklamację przesłałeś listownie - pocztą, odwołanie również musisz przesłać pocztą, na adres siedziby Spółki;
-
jeśli odpowiedź udzieliliśmy mailowo - odwołanie prześlij również mailowo,
z zachowaniem ciągłości prowadzonej korespondencji (czyli z zachowaną historią poprzednich wiadomości).
Dział Reklamacyjny prześle odpowiedź do przesłanego odwołania w najkrótszym możliwym terminie.
Pamiętaj, że odpowiedź STS na odwołanie od decyzji reklamacyjnej jest ostateczna.
Otrzymałem odpowiedź na moje odwołanie ale dalej nie zgadzam się z decyzją. Co mam zrobić?
W takiej sytuacji zawsze masz prawo zgłosić roszczenia do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
Roszczenia związane z udziałem w zakładach wzajemnych przedawniają się z upływem
6 miesięcy od dnia wymagalności.