Reklamacje

3 min. czytaniaostatnia aktualizacja: 07.11.2024

Reklamację w STS możesz złożyć na trzy sposoby:

  • kontaktując się na czacie z Konsultantem Pomocy Online STS

  • mailowo na adres: reklamacje@sts.pl *

* Pamiętaj, że reklamację  musisz przesłać z adresu mailowego, będącego loginem do konta online.

  •  pisemnie, na adres siedziby Spółki:

    STS S.A.
    ul. Porcelanowa 8
    40-246 Katowice

                                                                                                                                                  

Jakie dane musi zawierać reklamacja?
  • imię i nazwisko 

  • adres zamieszkania

  • datę i miejscowość

  • unikatowy numer lub numery kuponów, których dotyczy reklamacja

  • oczekiwane rozwiązanie, którego dotyczy zgłoszenie

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Reklamacje możesz składać wyłącznie w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników lub zajścia sytuacji, której reklamacja dotyczy.

Reklamacje, które nie będą zawierały wszystkich wymaganych danych będziemy odrzucać, do momentu aż prześlesz wszystkie potrzebne nam dane.

O zachowaniu terminu zgłaszania reklamacji decyduje data stempla pocztowego, bądź wpłynięcia wiadomości mailowej na adres STS lub kontaktu z Konsultantem Pomocy Online STS. Zastrzegamy, że reklamacje, które wpłynęły do Bukmachera po upływie 1 miesiąca od daty nadania nie będą uwzględniane pomimo ich prawidłowego wniesienia zgodnie z datą stempla pocztowego.

Kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację?

Naszą odpowiedź prześlemy w ciągu kilku dni roboczych, jednak maksymalnie do 28 dni.

Do momentu rozstrzygnięcia reklamacji dotyczącej wygranej zostaje wstrzymane prawo do wypłaty wygranej na okres nieprzekraczający 30 dni.

Jak mogę się odwołać od decyzji reklamacyjnej? 

Jeśli  nie zgadzasz się z naszą  decyzją, masz zawsze  prawo do odwołania się. 

Takie odwołanie  przesyłasz  tą samą drogą, którą udzieliliśmy Ci odpowiedzi. 

Przykładowo:  

  • jeśli odpowiedź na reklamację przesłałeś listownie -  pocztą, odwołanie również musisz  przesłać pocztą, na adres siedziby Spółki;

  • jeśli odpowiedź udzieliliśmy mailowo, odwołanie prześlij również mailowo, z zachowaniem ciągłości prowadzonej korespondencji (czyli z zachowaną historią poprzednich wiadomości).

Dział Reklamacyjny ustosunkuje się do przesłanego odwołania w najkrótszym możliwym terminie. 

Odpowiedź STS na odwołanie od decyzji reklamacyjnej jest ostateczna.

Otrzymałem odpowiedź na moje odwołanie, ale dalej nie zgadzam się z decyzją. Co mogę zrobić? 

W takiej sytuacji zawsze masz prawo zgłosić roszczenia do właściwego miejscowo sądu powszechnego.

Roszczenia związane z udziałem w zakładach wzajemnych przedawniają się z upływem 6 miesięcy od dnia wymagalności.

 

Czy ten artykuł był pomocny?