Przygotowaliśmy dla Ciebie listę najczęstszych i najważniejszych pytań dotyczących samowykluczenia.
Wyszukaj temat, który Cię interesuje i kliknij jego nazwę (▶️), żeby dowiedzieć się więcej!
Czym jest samowykluczenie i jak działa?
🔒 Samowykluczenie to blokada części funkcji Twojego konta na 3 miesiące.
❌ W czasie wykluczenia nie możesz wpłacać pieniędzy na depozyt ani grać. Zablokujemy Ci też dostęp do czatu LIVE.
🔓 Twoje konto odblokuje się automatycznie po upływie trzech miesięcy.
Jak wykluczyć konto?
🔧 Konto wykluczysz w zakładce Limity na grę w aplikacji i na stronie. Dokładne instrukcje z ilustracjami znajdziesz poniżej:
1. Kliknij ikonę ludzika w prawym górnym rogu;
2. Na liście poszukaj i kliknij Ustawienia;
3. Teraz kliknij Limity na grę;
4. Rozwiń pole Samowykluczenie konta na 3 miesiące;
5. Kliknij guzik Wyklucz się z gry na 3 miesiące;
6. Kliknij POTWIERDŹ.
💬 Jeśli masz dodatkowe pytania na temat samowykluczenia, nasi konsultanci chętnie Ci pomogą! Kliknij tutaj i połącz się z Pomocą Online.
Jak cofnąć samowykluczenie?
❌ Samowykluczenia nie możesz cofnąć. My też nie mamy takiej możliwości technicznej.
👉 Jeśli zdecydujesz się wykluczyć konto, nie będziemy mogli wpłynąć na Twoją decyzję.
🔓 Twoje konto odblokuje się samo po 3 miesiącach.
Kiedy skończy się moje samowykluczenie?
🔎 Sprawdzisz to w zakładce Limity na grę w miejscu, w którym możesz wykluczyć konto.
Czy można przyspieszyć koniec samowykluczenia?
❌ Nie możesz skrócić czasu samowykluczenia ani go cofnąć. My też nie mamy takiej możliwości technicznej.
👉 Jeśli zdecydujesz się wykluczyć konto, nie będziemy mogli wpłynąć na Twoją decyzję.
🔓 Twoje konto odblokuje się samo po 3 miesiącach.
Ile dokładnie dni trwa samowykluczenie?
⚠️ Samowykluczenia nie przeliczamy na dni. Datę końca wykluczenia obliczamy, dodając "03" do miesiąca.
Przykładowo:
Jeśli wykluczysz konto 13 stycznia (01), to wykluczenie potrwa do 13 kwietnia (04).